El Nido

Gister heerlijk in een lux resort gezeten, waar we wel echt een k*t bed hadden, allebei niet echt lekker geslapen vooral ik niet en daardoor ook bo niet. De komende 3 dragen gaan we met een boot eilanden hoppen hier in de buurt. Deze boot hebben we persoonlijk gehuurd en kunnen dus bepalen waar en wanneer we weg willen. De foto's hiervan komen later weer. Nu eerst een paar foto's van de eerste paar dagen. Hopelijk genieten jullie net zo van de foto'sd als wij ervan in het echt!

Oh ja en mochten er nog belangstellenden zijn in contact met ons te hebben, wij hebben filipijnse nummers gekocht. Want met je nederlandse nummer hier bellen is echt de jackpot.

Het nummer van Hans is: 00639062430034

Het nummer van bo is: 00639053171536

Sannah

Hey Bo en Hans,
Super leuk dat jullie nu gezellig samen aan het reizen zijn!
Grappig en mooi zien jullie foto's er uit.
Heel veel plezier verder!
Liefs en kus San

lex

Kamusta Hans en Bo,
Wow! Ik had geen idee dat de Filipijnen zo mooi zijn, het ziet er allemaal super uit. Heel veel plezier de komende weken en geniet ervan. Groetjes, Lex

Allard

Wat een paradijs! Ziet er goed uit. Reizen op het dak van de bus dat wil ik ook nog een keer doen.
Ik ben langs je huis geweest. Daar is alles goed, geen post. groet, Allard en Leonie

Marielle

Dat ziet er echt prachtig uit! En heerlijk om dat lekker samen te doen. We blijven jullie verhalen en foto's volgen. Heel veel plezier!!!!

Oma Robbe

Wat een mooie foto,s we genieten er van.
Nog veel plezier.
Liefs Opa en Oma