MotorT tour dagje

Mensen,

Wat een feest vandaag! Hans mocht weer op de motorT scheuren. Gelukkig deed hij heel voorzichtig in het begin. We zijn vandaag over de onverharde wegen naar Nacpan Beach gegaan. We reden niet harder dan 30km/h want er lagen allemaal losse stenen op de weg of de wegen waren heel smal.

Er was helemaal niemand op dat mooie strand. We hebben gezwommen, gelukkig waren hier geen kwallen of kwallen eitjes. Maar toen we wilde gaan zonnen werden we lek gestoken door knotjes; hele kleine vliegjes met een wit lichaampje en een zwart kopje. ze zuigen zich helemaal vol met bloed en dan is het witte rood en dat doet heel erg pijn.

We zouden eigelijk een tour van ongeveer 100 km maken maar we reden zo langzaam dat we nooit optijd terug zouden zijn. dus zijn we een stukje terug gegaan om naar Corong Corong te gaan. Daar heeft ons geweldige restaurantje ( Bling's Biz) een resort (Las Cabanas) staan met ook dat lekkere eten dus daar hebben we op een heel mooi strand onze lunch genuttigd.

Hans is best goed geworden in het rijden over deze rare wegen dus was een hele fijne dag!

Het is ons weer gelukt om een homo butler te vinden; hij werkt bij ons restaurantje. Hij heeft vandaag geregeld dat we morgen met de boot naar Coron kunnen varen.

morgen om 7:00 moeten we op de pier staan om 5 uur te varen. Op Coron gaan we naar Busuanga naar de wilde dieren en de mooie witte stranden.

Tot het volgende verhaal van Busuanga.

papa bert

Wat goed dat jullie zo veel ondernemen en dat het ook nog zo leuk is allemaal, zelfs als het ongemakkelijk is zoals met de boot. Ik geniet hier van al jullie belevenissen en verlang naar de zelfde temperatuur als die jullie hebben. Veel plezier.

Groetjes,
Pappa / Bert

mama

Heerlijk Hans dat je weer op een motor kon rijden al waren de wegen onverhard. Hier gaat het morgen sneeuwen, dus geniet nog maar lekker van het warme weer daar. Knuf.